Надійність компанії і умови договору визначають, як швидко страхова виплатить гроші клієнта. Але компанія не завжди зробить все, так як цього хоче клієнт.
Страхові компанії роблять відшкодування по каско за кілька тижнів. Це залежить від якості сервісу компанії. Страхові, що не дорожать клієнтами, можуть затягнути з виплатою грошей і навіть відмовити клієнту. В обох ситуаціях велику роль грає договір. У ньому зазначено, що робити потерпілому, якщо настає страховий випадок. Клієнту слід уважно вивчити договір, перед тим як поставити під ним підпис.
Якщо клієнт полінувався прочитати додаткові умови, то при страховому випадку його може очікувати ще один неприємний сюрприз - відмова у виплаті по каско. Водій після ДТП може не отримати гроші, якщо він не дотримувався умов угоди. Наприклад, клієнт порушив правила дорожнього руху, що призвело до аварії. А в договорі прописано, що це привід для відмови страхувальнику. У такому випадку людині не варто розраховувати на страхові виплати по каско. Не просто так деякі компанії приховують відповідні повідомлення за виносками і / або вказують їх дрібними літерами - вони розраховують на вашу безтурботність.
Компанії обіцяють клієнтам виплатити гроші швидко, і багато хто виконує обіцянку. Але людина і співробітники можуть по-різному трактувати поняття «швидко», коли обговорюють терміни виплати по каско. Клієнт чекає компенсацію збитків через тиждень, а компанію влаштує розрахунок через місяць. В такому випадку прохання «зачекайте кілька днів» може означати «зателефонуйте нам через кілька тижнів».
Компанія не буде відкладати відшкодування збитку по каско більше, ніж термін, зазначений в її правилах страхування або договорі з клієнтом. Якщо в документах строк не зазначений - це тривожний сигнал. Ймовірно, потерпілий отримає гроші пізніше, ніж розраховує.
У договорі, який укладають страхувальник і страховик, вони узгоджують не тільки термін, але і зобов'язання сторін. Клієнт може припускати, що компанія все зробить за нього. Але зазвичай йому доводиться докласти зусиль, щоб страхове відшкодування по КАСКО не затягнулося через дотримання формальностей і неоднозначного розуміння деталей. Складаючи договір, переконайтеся, що ключові пункти в ньому прописані недвозначно.
Якщо водій пам'ятає умови угоди, то в надзвичайній ситуації знає, наприклад, чекати йому приїзду аварійного комісара. Якщо клієнт розбирається в ситуації і хоча б приблизно знає, що йому робити, він менше ризикує зробити помилку, яка може відстрочити виплати по каско.
Людина, який запам'ятав суть договору, впевненіше спілкується з іншими водіями і поліцейськими. На виплати по каско при ДТП це не вплине, але допоможе простіше вийти з конфлікту. Потерпілий водій і так отримав стрес за один день він, як за тиждень напруженої роботи.
Виплата страхового відшкодування по каско залежить і від ситуації, в яку потрапила людина. Якщо автомобіль пошкодила гілка, що впала з дерева, збиток відносно невеликий. Страхової компанії простіше розрахуватися в такій ситуації, ніж при аварії, в якій машина серйозно постраждала. Якщо власник машини став жертвою викрадачів, то виплата компенсації затягнеться не з вини страхової. Наприклад, якщо клієнт погодився з тим, що компанія виплатить гроші після закриття кримінальної справи. Поліція розслідує такі злочини місяцями і навіть роками, а знаходить винних і автомобіль рідко. Як показує статистика 2015 року, в столиці поліцейські розкривають одна справа з п'яти.
Пам'ятайте, що у вашій історії, наприклад, ДТП або ненавмисному пошкодженні машини на стоянці, беруть участь інші люди. Якщо ви потрапили в неприємну ситуацію або як кажуть страховики - стався страховий випадок - знайдіть спільну мову з ними. Якщо співробітники зрозуміють, що клієнт - адекватний і культурна людина, то в спірній ситуації підуть йому назустріч. У деяких ситуаціях взаєморозуміння допомагає зменшити термін виплати по каско.