Страхова компанія «ОРАНТА»
Крім посилення позицій у традиційних сегментах, НАСК "ОРАНТА" останнім часом активно впроваджує нові страхові продукти і програми та розвиває сервіс: у напрямку покращення якості обслуговування клієнтів ОРАНТА впровадила клієнтоорієнтовані сервіси, завдяки яким в компанії скорочені строки врегулювання та виплат страхового відшкодування по лінії бізнесу КАСКО до 10 днів, а по лінії «Автоцивілка» - відповідно до норм, встановлених законодавством, що привело до підвищення рівня задоволеності клієнтів і, як наслідок, ОРАНТА вкотре підтверджує позицію лідера на ринку «Автоцивілка». ОРАНТА і надалі здійснюватиме реформування власних бізнес-процесів для покращення якості обслуговування своїх клієнтів та приймати активну участь у реформуванні страхового ринку в цілому.