Вибір компанії при купівлі ОСЦПВ

Ясна річ, що вибір страховика має базуватися на співвідношення параметрів ціна / якість його продукту, але також  пильно вивчати і самих страховиків, щоб не зв'язатися з недобросовісними компаніями, які заманюють страхувальників низькою ціною на поліси ОСЦПВ. І якщо вартість страховки можна швидко порівняти на прайс агрегаторі страхових продуктів, то для аналізу страхових компаній декількох хвилин буде не достатньо.
 
Для економії Вашого часу пропонуємо основні пункти, на які потрібно звертати увагу при виборі страховика.
 
Аналізуючи страхові компанії для покупки ОСЦПВ, розсудливо враховувати її статистику виплат, оперативність врегулювання збитків та сервіс співробітників компанії. Наприклад, якщо виплати по ОСЦПВ у обраного Вами страховика істотно поступаються рівню виплат його колег, то купувати страховку у такох компанії не варто.
 
Негативний відсоток нерозподіленого прибутку страховика, або його постійне зростання також говорить не на користь компанії. З такими страховиками краще не зв'язуватися.
 
Якщо у Вас є хороші знайомі інсайдери страхового ринку, то не полінуйтеся проконсультуватися для вибору страховика з ними.
 
Не забудьте перевірити місце страховика в тематичних рейтингах, які можна знайти в мережі. При цьому, не радимо довіряти одному рейтингом, яким би солідним не видався його засновник, адже дуже багато рейтингів є банальними платними майданчиками для просування страховиками своїх брендів і перші місця в них займають ті, хто більше заплатили організаторам. Фундамент рейтингу - офіційна статистика страховиків, тому варто довіряти рейтингам заснованим на інформації, підтвердженої державними органами.
 
Багато цікавої інформації про страховика можна знайти на спеціалізованих сайтах для відгуків, форумах в інтернеті і соцмережах. Але, як і у випадку з рейтингами, потрібно порівнювати інформацію хоча б з 3-5 джерел і не довіряти сайтам з переважанням занадто слащавих і довгих позитивних відгуках про роботу страхової компанії. Відгуки на форумах з модераторами більш правдиві, але візьміть до уваги, що PR-відділи страхових компаній можуть співпрацювати з власниками форумів, щоб видаляти небажані негативні відгуки і створювати позитивний образ за допомогою "незаангажованих" форумчан. Підрозділи ботів, працюючі в соцмережах, також можу обслуговувати інтереси страховиків, або навпаки, займатися чорним PR, тому не можна приймати за чисту монету новини "сарафанного радіо" не промоніторивши тему в інших джерелах.
 
Такі критерії вибору, як територіальна близькість відділення страхової компанії на сьогоднішній день втратив актуальність - Oh.UA з радістю забезпечить Вам доставку поліса ОСЦПВ прямо за місцем призначення.
 
Якщо у фіналі Вашого аналізу в списку залишилося кілька претендентів, то для вибору одного з них можна відштовхуватися від пропонованих бонусів, акцій і подарунків.